Vad hade Renegaden för däck ? och va det en 500:a som bara gick på en cylle ? eftersom X8:an imponerar så mycket i jämförelse.
Det var en Renegade 800X från 2009. Har även du testat en X8:s egenskaper i skogen? Eftersom du är så säker på att en haltande renegade 500 skulle vara bättre?
Nej jag har avstått dom tillfällen jag haft. men jag har åkt med sådana och dragit loss dom ur myr och div lerhål. Så nog vet jag hur deras egenskaper är. Tung slö och klumpig ! Frågan är har du testat en Renegade med tanke på att du tycker x8:an är. Finns väl knappt någon vad jag vet som tar sig fram bättre i skog och snö.
Ja Renegade har jag kört en hel del, men väljer att ej vädra mina åsikter huruvida den är bra eller dålig i skogen, i denna tråd då den avhandlar CFmoto Terralander 800. Som framgår rätt bra i trådskaparens första inlägg.Dock har jag ej prövat någon X8 i skogen. Därför väljer jag att inte sitta och förhäva mej angående dess framkomlighet i skogen.Var bara nyfiken på hur du kunde vara så säker på dess tillkortakommanden i skogen, och det fick jag ju svar på.Fridens!
Trådskaparen skrev ju att x8:ans egenskapen i snö imponerade i jämförelse till hans kompis Renegade. Därför frågade jag va den hade för däck eller om det va en 500 som gick på en cylinder.
Nix. Han skrev att framkomligheten imponerade. Renegade kom på tal först när frågan ställdes vad han jämförde med. Läs igen.
Ja och då skrev jag det jag just skrev.. just att han vart imponerad av hur bra x:8an va i jämförelse.. Har du sett någon sådan köra tex såhär i snö med x8:a ? Det är en äldre Renegade 800 med 65hk
Okej förlåt jag ska inte ifrågasätta varför en dubbelt så dyr maskin upplevs sämre.(Vilket jag trodde berodde på däcken)Jag försökte verkligen vara seriös i min fråga.Men slutade i trams som vanligt.