Ingen konkurs. rekonstruktion. Inget rykte!Hört av Sveafordon imorse. Mycket möjligt att dom fortsätter tillverkningen (om det anses lönsamt).Detta är ju en sak en hugande spekulant på en maskin bör få veta så jag riskerar väl admins bannlysning för det. Tryckfrihet är ju viktigt.Söderberka: Det luriga med vägreggade är att "märkesmaskiner" från USA och japan (tex)är rätt dyra. Kineserna håller priserna på vägreggade nere. Nu pratar jag nya maskiner.Har svårt att tro att man får en ny "märkesmaskin" vägreggad för max 70 000?Du gör helt rätt i att åka och klämma och känna
-07 fanns den som Max... och några år till.Nya -14 är jag tveksam till.
Men ingen som kan svara på hur den är?
Har idag varit och testat en tgb 550se Efi -12 och jag tyckte den var gaska skön att köra på väg iaf. Lutar åt en sådan! Är det ett dumt val?
Fast bor man på Orust behöver man väl ingen vägreggad maskin?Där gör man väl som man vill?