kommer åka ner till atv huset i gbg imorgon iaf för där finns ju dom maskinerna som jag har kunnat läsa mellan raderna att jag söker jag har ju iaf uteslutit kina maskiner så nu är det ju Taiwan och amerikanare kvar för ingen har ju äns nämt japanerna så jag antar att dom är dyra eller inte så poppulära
Ska bli intressant att höra vad du tycker, och om dom lyckas prata på dig en maskin. Arctic cats maskiner upp till 450cc är en kymco egentligen, nu behöver det inte vara nått negativt. Kymco har rätt bra rykte.Dinli verkar dom rea ut på sina ställen, ryktas om konkurs... Eller rekonstruktion... Kan vara bra att tänka på om du blir sugen på en sån, fråga gärna om det ryktet. Så får vi höra lite mer från en åf.
..............Ska man skjutsa är ju en förlängd maskin nice, på can-am är det dessutom bara dom som är godkända för en passagerare. Men å andra sidan är det olagligt att körs ostrypt, och det gör nästan alla........
nu har jag varit och kollat lite... blev besviken på affärerna då jag inte riktigt fick den informationen jag ville ha, dom ville inte berätta så mycket och dom var osäkra på priserna och kunde inte erbjuda provkörning m.m frågade om dinli men han visste inget och så hade dom inga i butiken att kolla på heller.men det som jag kände spontant var ju tgb blade 525 eller kymko mxy 500 som jag fastnade för.. goes kändes lite leksak över.
Nu vet jag ju inte riktigt anledningen men en ÅF som inte kan erbjuda provkörning?