Högt avgasljud räddar liv!
Lägger man ut en konstform och ber om utlåtande så kan det finnas ärliga männsikor som säger vad dom tycker... Sen om man inte klarar av kritiken som i vissa fall här så bör man kanske inte ägna sig åt detta.
Tycker även jag att det är kanon kul med folk som lägger ut filmer här på forumet...
Men seriöst... Vet att jag får skit för detta, men åkningen i många filmer här på forumet är för mig ofattbart att filma... Helt vanlig tråkig åkning! Sitta och nöta upp för en backe, åka bakhjul 5-10m, hastigheter på crossbanor som det är sömnvarning på....osv!!! Är det egentligen sevärt?
herregud det var bara en film förfan!!
svenne du hade väl patent på att vara cool?
Haha! Stene du vill verkligen försöka...men vad försöker du åstakomma? :mrgreen:
Om jag tycker folk kör som krattor så tycker jag det!Var även ett flertal som höll med mig i mina åsikter! Att jag sen är rak och säger rent ut vad jag tycker klarar tydligen inte en svärmorsdröm som du. Själv orkar jag inte fjanta och därför umgås jag inte med svärmors drömmar heller!!
Och argumentera häftig åkning med en sån plutt som dig som aldrig vart över 80km/h med din hoj, orkar jag inte då du inte vet vad det handlar om...Gå nu och dra fast lite lösa skruvar på din kina hoj!!!
Om du är ute efter nått så pm:a gärna!!! :twisted: