trots att det e känsligt!
Filmningen och det var helt okej! Riktigt bra gjort för att vara första gången...Men seriöst... Vet att jag får skit för detta, men åkningen i många filmer här på forumet är för mig ofattbart att filma...Helt vanlig tråkig åkning! Sitta och nöta upp för en backe, åka bakhjul 5-10m, hastigheter på crossbanor som det är sömnvarning på....osv!!!Är det egentligen sevärt?Visst finns det guldkorn som tex Jocke72 och en film som låg på Lajvboxen rätt nyligen med en förare(?) som åkte riktigt långt på bakhjulet plus diverse roliga trix...Quadmaster tror jag skulle göra bra åkning trots sina 14år men han bor på rätt sida också om Dalälven också.Finns det inte bättre/vildare förare än detta? Eller är det en värre gas kultur norr om Dalälven med dess vilda snöskoter kultur och som i sin tur gjort mig "hastighet och vild" skadad? Gör bättre själv då säger ni nu! Ja det verkar inte bättre än att jag fixar det... Men än är jag inte mogen för att göra unik och sevärd film, anser jag själv! Ja nej nu har jag troligtvis trampat ett flertal på hela foten och halva benet! Men är inte ett dugg rädd för kritik i frågan!!Ber om ursäkt för att jag kapade tråden med detta!
Men varför klanka ner överlag?
Men trådskaparen frågade efter vad vi tycker
Xtreame:Vi som bor "söder om dalälven" har inte behov av att hävda oss varken på snö skoter eller något annat.. Men fortsätt att suga av din pojkvän inför publik eftersom du uppenbarligen har någon form av behov att synas.