Jag tycker själv att Arctic Cat 450 XC verkar som ett intressant köp för 60000 som den säljs ut för på blocket. Vad var felet med den?Vad du ska använda den till?Kanske du kan klara dig med en Quad istället för en Atv?Jag blev själv förvånad över hur bra man tar sig fram med en quad i terräng.
beror på hur man ser på saken.... kolla gärna länken. hellis fastnar på mormors gräsmatta
köp inte cf. om jag var du så skulle jag ha kollat på en artic cat 450, det är ju trots allt artic cat. dem är billiga och det är flera på forumet som har dem, så du kan ju höra med dem:) fattat som dem fungerat bra förutom att ett startrelä gick sönder för en här... nackdelen är väl att däckena är lite små... (23") och att det tydligen inte är en vinch på orginal...tgb ska också tydligen vara helt ok maskiner.... vet dock inget om dessacektek är inget vidare märke. lite som cf.... har vart en del krångel med dem tex rasade diffar och växellådor som gått sönder. nåns variator pajjade när han åkte i 90 på vägen och låste hans bakhjul.....åk iväg och provkör vad är det du är ute efter? att köra väg eller skog? lucka till//oliwer
Så jag valde ut några modeller som jag skulle kunna tänka mig att åka runt på.Arctic Cat 450 xcTGB Target 550 EFICetcek Kingcobra 500(Svar ja. Jag skulle helst vilja ha en renegade)