ser ut så här...
Tack Oliver detta är en tillräcklig låsning(Men kanske återförsäljaren missat det på denna maskin)jo men när jag tog upp den skruvade de upp sig som en konservburk ....... men slog på massa loctite och hoppas på det bästa..
Det där är ju rent fabriksarbete...? Har aldrig då hört att ÅF ska momentdra centrummuttrar iaf Bra med bild Oliwer! Nu är det ju inte likadan maskin, men förmodligen är det likadana delar.
Tack Oliver detta är en tillräcklig låsning(Men kanske återförsäljaren missat det på denna maskin)
Det lär ju synas på muttern, man ser dock inte så bra på bilden i första inlägget. Men det vore intressant att höra om det fanns spår efter låsning.
Nu bara slänger jag ur mig något, men kronmutter då? Det har jag på flera av quaddarna. DE glider då f*n inte upp!
Har du kronmutter så ska du ju ha saxsprint med
Jo, det vet jag. Jag ser dock kronmutter plus saxsprint som en enhet som jag förkortar till kronmutter. Har man inte koll på det finns det lämpligare hobbysar, men tack för förtydligandet.Och för att upprepa; varför dessa muttrar som man ska bonka märken i? Är det bra?