En sån där är det jag har, och som sagt ska du bra köra på väg funkar det alldeles utmärkt. Men några 20HK är det inte i den tror det står 9HK i häftet man får med maskinen.Motorn är (åtminstonde på min) en Lifan motor, och den funkar utmärkt inga problem där ännu. Förutom då att den känns lite klen ibland men det får man ta. Ramen där emot kan jag inte säga mycket possitivt om. Glapp, glapp, glapp och åter igen glapp finns inga lager alls på maskinen bara hål och bult igenom, även motorn är stumt monterad utan bussningar så det vibbrerar en del men man vänjer sig efter ett tag. Vidare har fästet till fläkten brustit, även fästet till batterit brast, kedjan går emot ramen och sliter djupa hack i ramen.Sen har nog varenda skruv på maskinen lossnat men det gör det visst på alla kines maskiner
Citat från: "knagg"En sån där är det jag har, och som sagt ska du bra köra på väg funkar det alldeles utmärkt. Men några 20HK är det inte i den tror det står 9HK i häftet man får med maskinen.Motorn är (åtminstonde på min) en Lifan motor, och den funkar utmärkt inga problem där ännu. Förutom då att den känns lite klen ibland men det får man ta. Ramen där emot kan jag inte säga mycket possitivt om. Glapp, glapp, glapp och åter igen glapp finns inga lager alls på maskinen bara hål och bult igenom, även motorn är stumt monterad utan bussningar så det vibbrerar en del men man vänjer sig efter ett tag. Vidare har fästet till fläkten brustit, även fästet till batterit brast, kedjan går emot ramen och sliter djupa hack i ramen.Sen har nog varenda skruv på maskinen lossnat men det gör det visst på alla kines maskinerDet är därför man betalar 14900:- också sånt får man räkna med
Jag undrar fortfarande om den är utrustad med "HELDIFFAD BAKAXEL", hur ser då en "halv diffad" ut?"QUADRACER FÖR BANA OCH IMPONERA PÅ GRANNEN"?! *Fniss* HAHAHA!Det där vara bara FÖR mycket...Crap, crap och åter crap. Men den är i alla fall billig... Men isf skulle jag hellre lägga pengarna på denna:http://quadshopen.se/Default.asp?ID=244Betydligt mer maskin för pengarna./J
Såg denna på blocket. http://www.blocket.se/vi/9577582.htm?ca=13_sHar ni erfarenheter av denna? Är det någon som äger en? Kommer mest andvändas för grusvägar och i stan. Får 1 års garanti. Tack på förhand!