Känns som ett skämt?
Har snackat lite med den här killen. Men efter allt jag hittat på forumet så ska det inte vara möjligt att vägreggad maskinen. Terräng idag enligt fortdonsupplysningen, Modellreggad som en Yamaha yfm 700, inget om dresel osv. samtliga tekniska uppgifter saknas. Han hävdar dock att det är möjligt. En trevlig kille så jag tror inte han drar en vals, men frågan e om han verkligen har rätt. http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_raptor_700_i_toppskick__for_reggad__51346605.htm?ca=11&w=1
Som sagt vet inte vad som gäller. Vet att jag läste en tråd för ett tag sen om just de här. Med en sammanställning om vad som gäller då det tydligen fanns rätt många trådar om registrering. Men hittar den inte nu såklart. Ska söka vidare.
Det är en Yamahasåld raptor, du kan inte regga om den alls. Glöm den.
Innan låg det ju några jubileumsmaskiner på Blocket för en femtiolapp, vägreggade.Vet inte om de ligger kvar, men varför leta bland låtsasreggade blåingar när du kan få en guling för samma pengar, MED skyltJag har inte dem pengarna jag vart nyfiken på de där med för reggad och mailade han och frågade. Sen började jag nysta lite i det. Men då har vi svar på frågan tackar"Va menar du med Gula? Suzuki maskiner eller?