Ja, har varit i kontakt med ett par. Mailade 1st igår igen väntar svar faktiskt. Har jag rätt i serviceintervallerna på dinli 450 gentemot hamna och Honda 450 osv. Att dessa är glesare?
1st Dinli 450 och 1st raptor 350.
Hej Jag har inte hittat någon maskin ännu. Men vill tacka alla så här lång för era förslag och att ni hört av er. Ni är inte någon av dem i följande notering nedan. En notering jag lagt märket till alltså:Jag har inte kollat någon ATV inom Stockholm ännu, (för att inte rätt dykt upp och inget emot 08:or alltså). Men däremot två stycken med 40 resp. 35 mil enkel resa. Vid båda dessa tillfällen har jag fått åka hem utan leksak, och den enkla anledningen har varit att man inte berättat riktigt allt om skicket på maskinen. Jag pratar inte om repor osv, en begagnad maskin är använd. Inget snack om det. "Allt e fungerar och är i fint skick" Men i reality så var det någon kortis i elsystemet? Nu tog jag skräck exemplet men ändå. Visst de kan ha varit så att personen inte visste om det? Men någon respekt måste väl finnas för mig som åker en hel dag att meddela eventuella tveksamheter? Jag är inte intresserad av att pruta på plats utan jag vill ha ett pris båda är överens om innan. Inte -ja det ja, ska vi säga 1000kr avdrag? Nej, jag vill veta allt och skaka hand på plats enligt ö.k. Är jag löjlig? Är detta vanligt? Man är rätt sne när man har 4-5 timmar hem igen. Tips?