Ut och gasa i helgen nu då.Skönt att det löste sig så fort
Är det inte lurigt om flagnorna i insuget lossnar ock åker in i motorn?
Följdfrågapå filmen: Det verkar vara svårt att lägga i växel, eller är det bara du som har bråttom att attackera snön?
Lågväxeln är lite tjurig ibland och på filmen så var det is i ändlägena på spaken så det var extra tjurigt. Just ändlägena är lite smått tjuriga överlag, Parkering och Lågväxel.
Okej!Det kan vara dålig linjering. Eller så är det lite motstånd i grejerna bara Borde det inte finnas typ UTV-kapell som man har över benen och knäpper fast i sidorna (ett hål för kroppen). Då slipper ju snön yra in!Ungefär som scooterkapellen som så många har i paris.
Det är ju rätt många maskiner som har problem med ändlägena, att man typ får mellanlanda på en före och sen gå vidare.
Sen om man tittar på staget och växelarmen på motorn(på atv´n iaf) så är dom nästan i linje när lågen är i, så det är ju inte konstigt om det går tungt även om själva växeln skulle gå i lätt...
Mitt första försök till att klippa ihop en film. Vinkeln på kameran var inte så jävla bra och sen hade jag råkat ställa den på 120 graders vinkel istället för 170 så. Hade inte så mycket klipp så den blev mest bara lite random tråkig körning. Ska bättra mig till nästa gång Sänk volymen
J*vlar va fränt! Tror du skulle behöva ruta o dörrar på'n!