I regel så vill ju ingen klaga på sin egen maskin... Sen kostar väl en cf lite mindre. Vissa personer har inte råd med dyrare (eller vill lägga ut mer pengar på något som kanske sällan brukas).Polaris 400 (455cc) är ju en slitvarg för billig peng annars. Tror dom går på 62 inklusive. Den är ju identisk med 500orna fast typ 40cc mindre. Dom har jag bra erfarenhet av.Can am 400 vet jag inte. Men jag gillar canam (utom kanske diffen) Som sagt. Provkör! Går även att pruta med lite tillbehör och så.
Så som det känns nu så verkar ju "kissen" intressant om de kan få fram en plog till vettigt pris.Det jag köper måste heller inte vara helt nytt, har kollat på en del skylt ex. och demo maskiner.Tror nog att jag skall fundera tills efter jul.
Ja det verkar ju bli en grön jul, tänk på att de flesta kampanjer med 'plogpaket' brukar ta slut i December, men det brukar gå att tjata till sig ändå om det finns plogblad kvar.
Skaffar du nån av dessa maskiner du har som förslag blir du nog nöjd med köpet :-)
Alltid trevligt att någon skriver att ens tankar går i rätt riktning