Bukplåt / plast är inte lika viktigt. Men vill man inte vara rätt för att göra atvn ful och bulig underpå ärdet perfekt!
Härlig respons! Och att ni inte tycker olika, sånt gör ett forum levande Det här är ungefär vad jag har kommit fram till nu.Vinsch bak, fast monterad. Vilken modell bör man satsa på ?Drivaxelskydd fram och bak. Polaris original ca 1700kr st. Någon annan modell som är bättre/billigare?Bumper fram. Tycker det verkar vettigt att skydda mot sly och ha något att sätta flera lysen i. Kollade på en Mosse modell som jag gillade, är det bra grejor? Den här http://www.atvhuset.se/moose-polaris-sportsman-550-850-xp-stotfangare/223-0 Hur är passformen?Bumber bak tror jag att jag väntar med och ser om man behöver eller är det dumsnålt?4 zon värmare från Symtec, funderar på sitsvärmare också, hur mycket ger generatorn på en sådan här maskin och hur mycket har man "över" att använda till egna saker?Handtagsskydd/ruta väntar jag med och ser vilken jag är mest behov av.Hasplåt får vänta, märker väl om man måste skaffa det.Vill ha en packväska bak modell större med ryggstöd för passagerare, vad ska man då ha? Polaris original verkar bra med snabblåsningar men dyr.Lysen blir ledramp fram + bak ca 70W st. Vad är det för lampsockel i den på styret? tänker nog ha xenon där.Funderar även på Polaris original packbox fram, tycker den ser smart ut.Tacksam för inputs på det, behöver inte vara bara positiv!Med vänlig hälsningMathias
Vinsch bak, fast monterad. Vilken modell bör man satsa på ?Warn 30 fram å bak, den bakre byter plats med lådan. Alltså under lastracket. Eller så tar du en som sitter nere vid kroken, inget plats för mig men du kanske vill ha den därDrivaxelskydd fram och bak. Polaris original ca 1700kr st. Någon annan modell som är bättre/billigare?www.gooffroad.se hasplåt ska du ha, täcker i stort sätt hela undersidan samt upp på utsida fotsteg. har räddat mina fotsteg massa ggr.Bumper fram. Tycker det verkar vettigt att skydda mot sly och ha något att sätta flera lysen i. Kollade på en Mosse modell som jag gillade, är det bra grejor? Den här http://www.atvhuset.se/moose-polaris-sportsman-550-850-xp-stotfangare/223-0 Hur är passformen?Jag har Moose fram och bak, pasningen är klockrenBumber bak tror jag att jag väntar med och ser om man behöver eller är det dumsnålt?Frågar du mig så är du dumsnål 4 zon värmare från Symtec, funderar på sitsvärmare också, hur mycket ger generatorn på en sådan här maskin och hur mycket har man "över" att använda till egna saker?Jag har 4zonarn med fotvärmare till, förjävla skönt jag har inte massa extra ljus som drar stöm, har bara fått "low bat" vid långvinschningarHandtagsskydd/ruta väntar jag med och ser vilken jag är mest behov av.Handtagsskydden är både bra för grenpisk på händerna samt vindskydd, ruta vet jag inget omHasplåt får vänta, märker väl om man måste skaffa det.Ja ramen kostar bara ~15.000kr, men arbetskostnaden på 2-3 dagar som bytet tar lär ligga på mer....Vill ha en packväska bak modell större med ryggstöd för passagerare, vad ska man då ha? Polaris original verkar bra med snabblåsningar men dyr.Nu pratar jag om mig själv, ska man sitta två på en kort maskin kan jag lika bra hoppa över att köraLysen blir ledramp fram + bak ca 70W st. Vad är det för lampsockel i den på styret? tänker nog ha xenon där.www.gooffroad.se har färdiga plugg and play satserFunderar även på Polaris original packbox fram, tycker den ser smart ut.Den är klockrenTacksam för inputs på det, behöver inte vara bara positiv!Med vänlig hälsningMathias