Det på go offrad såg ju bra å lättmonterat ut! Funderade lite igår kväll ang just min belysning! man kan inte koppla ihop hel å halvljus på något vis? då borde du ju bli mycket bättre! Så alla 3 belysningar lyser samtidigt. El är det överkurs??
Vad menar du med diod?
http://sv.wikipedia.org/wiki/DiodDioden är en icke-linjär elektrisk komponent som idealt leder elektrisk ström i endast en riktning.
Fy fAAAAAAAAn,,, !! Skulle ha gått el-pogrammet på gymnasiet istället för att börjat jobba direkt efter nian,,, då hade la det varit lätt som en plätt att styrt upp detta! ledsen grabbar men jag för står nu varför matematik å el kallas rena rama grekiskan
Quadovator kittet var ju helt jävla grymt! frågan är ju bara om det finns nå liknade i sverige?... min granne är elektriker plus en kompis,,, men dom jobbar båda på järnvägen så dom kallar sig så fint starkströmmare haha! så dom kan fan ingenting om detta har jag förstått.... Men ska ta å maila dom på quadovator å kolla om det ens är värt med frakt att skicka till sverige!
haha skulle ej förvåna mig,,, men ska visa det där kittet för någon av dem å dom borde dom la fan kunna snickra ihop ett sådant så jag slipper beställa från usa!! ska ske imorgon för då kommer den ena hit på glöggfest! då blir det alkoholfritt för hans del om han ej bygger ihop ett sådant till mig