Ok ja man får kanske vara noga vad dom säger om garantin o få skriftligt. Ska iaf prova får man se vad man tycker. och läste på den där yamahlinhai sidan den skulle ha 51hk ostrypt känns iofs tveksamt men om så är fallet finns det ju lite hk iaf
Nu fick nog min åf vatten på sin kvarn för om du kollar på hemsidan till en av generalagenterna http://www.scandimoto.se/linhaise.htmså uppger dom :MOTOR Motortyp 1 cyl. 4-takt, SOHCCylindervolym 695 ccBorrning/slag Ingen uppgiftKompression 10,3:1Max vridmoment (Nm/rpm) Ingen uppgiftMax effekt (kW) 14,5/5800 (31/6000 ostrypt) 31 kw blir c:a 42 HK Förgasare Instprutnin Delphi Han har nämligen en teori om att dom gör lite förändringar för att klara kraven för europa.På min 260 så såg han att bland annat mina munstycken i förgasaren var betydligt mindre än på en han hade bytt ut på en äldre maskin som var grå importerad. ( jupp dom är utbytta ) samt en del andra saker så nu har det hänt endel
Kör dom förgasar insprut på dom har för mig jag hade det på min -99 gsx 750r Fast kanske inte så dumt. 42 hk är inte så dåligt helle ri mina ögon men dom blir iofs sämre o sämre.
tänkt på att det är 42 kh på pappret
I skogen behövs dom oftast inte, handlar mest om att få fäste i marken