sen skulle det vara intressant att se om det verkligen är 62 hk i en cf 800. visst är det lätt att skriva det. men ärligt talat tror jag att den ligger under det. finns det bromspapper på det någonstans och då menar jag ej från cf ! Och att Can-am är svindyra vetefan. skulle heldre ge 90000:- för en beg 800 med kanske 20-40h än en splitter ny cf 800 för samma pengar. t.o.m en idiot måste ju förstå att det är ett bättre köp !
Jävla pajas, så alla som inte kör Merca lr Bmw e idioter då? När fan har canadensare varit ledande inom teknologi? Inte blir det väl bättre av att alla Can-am´s alla ATV och UTV modeller tillverkas och byggs i Juarez, Mexiko. Ni som har en massa negativa fördomar om tillverkning i Kina, vad anser ni då om mexikanare??
Ni som har en massa negativa fördomar om tillverkning i Kina, vad anser ni då om mexikanare??
Dom har hårda kontroller och kan inte fuska för då märks det, kina kan också bygga riktigt om dom har krav på sig men eftersom tex CF vill bygga billigt och då blir det ju därefter
Alla har problem men i regel har väll "märkes" maskiner mindre.Can am kan ju välja att tillverka i kina med blötjärn för då blir det lägre tillverknings kostnad och lägre material kostnad men dom kommer ju inte hålla så bra kan jag tänka mig?
Ingen aning vart dom är gjorda men inga problem än så länge med dom.Nej det ska man inte för alla har 150k över