Sånt skiljer va de döper maskinerna till för årsmodell. Volvo brukar ju släppa sina "nästa års modell" redan i Juli
Jo, dom flesta brukar ju iallafall släppa nästa års modeller i 4e kvartalet. Själv ska jag åka och testa 2015 års Polaris snöskotrar nu i Mars.
Det är ingen som vet vad det är för ET på fälgarna eller någon som kanske kan mäta? Jag är inte hemma förrän på Söndag så jag kan inte kolla själv.
Jag kanske får tid lite senare idag. Har en del att pyssla med svärmors 50års kalas. MEN! Vad hur och när mäter man ET'n då?!
Tog nyss bort min katt... jag skärde upp röret framför katten, sen så borrade jag bort katalysatorn sen skulle jag ge mig på själva dämparn..... där tog de stopp, jag blev förbannad, gav upp och gick in
Haha, det där känner jag igen, jag ger lätt upp ibland. Vi har köpt två fullflödesdämpare, ska bara köpa några 90graders krökar så vi kan få dit dämparen. Frågan är ju om den kanske kommer att behöva mer soppa?
Efter att ha kört lite så kan jag rekommendera att inte byta ut avgaset. Den upplevs tröttare, den låter tydligen nå fruktansvärt om man åker bakom och den har en tendens att dö ibland och då får man dra ur säkringen till ECUn för att den ska starta igen.