okey. Vad använder ni för sätesvärme då. Har nämligen kollat lite på de med
Härligt att ni köpt varsin Z8 Angående ruta så är väl det negativa att det blir baksug inne i kupén tex vid körning på grusväg. Vissa har en halv ruta istället och tycker det funkar mycket bättre...
H1 i halvljus och H7 i helljus
Var nyss ute och tjuvkörde lite, blev mest bara en massa sladdande och jag kan säga att det var jävligt kul
Pratade med ÅF idag. fick höra att det var slut på Z-Force 800 nu. tidigast i Januari kunde han få hem maskiner. men som tur är så hade våran ÅF 2 i lager åt oss.. Det vore roligt med nå bilder på eran maskin. kanske lite info om förbättringar ni har gjort och så vidare..
köpte ni nån då?
Ja dom är bokade och vi har fått inbytespris på våra maskiner. Ligger borta på jobb just nu så vi ska väl dit på fredag och skriva på papper. Ska man tvätta maskin innan inbyte?
Vi beställde våra för flera månader sen så vi satt rätt säkert Våra bandsatser kom tydligen idag men jag är borta på jobb, har iofs. bara en timme hem så jag får se om jag kanske åker hem en sväng i morgon. Ska även se om jag orkar köra igång en projekttråd med lite bilder, är inte så mycket gjort än så länge så jag har inte orkat bry mig