Raptorn är en jättebra maskin. Men bara du inte förväntar dig en jätte skillnad Kollat på LTZ?
Det är ju Hellman som tuttat i honom att en 350 är en bra maskin...Jag hade haft denna tills du har råd med en 700.700:an är bara läskig om man är nybörjare.
Jag har ALDRIG sagt att yamma350 är bättre/vassare än adly300. Det jag rekommenderade honom var att köra på hans egna ide om att lillraptorn var en bra nybörjarmaskin. Men demodagen hos mig var tydligen så himla lyckad att han inte orkade vänta på en lämplig yamaha, utan i ren desperation köpte denna. Och jag stöttar honom till 100%. Men att nu gå till en raptor350 känns väl inte superlogiskt, om det inte är så att man vill ha en J*VLIGT BRA MASKIN I DEN STORLEKEN SOM HÅLLER.Sen att en raptor700 kostar som 2-3st 350 är ju inga problem. Det är ju bara att göra som alla andra spåntrattar och springa in till banken så löser de den biten. Eller pappa. Nä, inse att yamaha raptor 350 (yamahavägreggad) är den ABSOLUT bästa quaden i prisklassen 20-30'.Om nån fortfarande inte fattat är det ju bara att köpa en dinli, hyo, goes eller vad för j*vla 450 som helst. Cc är inte allt. Yamaha är allt.F*n. Nu blev man arg
Edit ibland ska man läsa innan man skriver.BTW DÄCKEN! är det Kenda Roadgo? är de bra?
Bra med folk som jobbar åt en!
: