Edit ibland ska man läsa innan man skriver.BTW DÄCKEN! är det Kenda Roadgo? är de bra?
förstår inte de första men de är väl sant däcken vet jag inte va de e för några inte kollat. men känns bra hittils på både asfalt o grus. kan kika nästa gång ja går ut till den
ser att du också ägt ett likadant vrålåk. du klarade inte av kraften o sålde förmodar jag då du efter den ägt b.la. en 700 raptor?
Jag bytte till mig den adlyn typ snoooorbilligt, åkte in och besiktigade den och åkte nog 50 mil på bara ett par veckor. Motorn kändes riktigt bra faktiskt och rekommenderar verkligen den som allroundmaskin Att jag sålde den va väl att den inte riktigt kändes nödvändig då jag hade Renegaden samtidigt
härligt klipp då:) kan hålla med om de verkar vara väldigt allround. Jag köpte den mest i väntan på att hitta en raptor som jag ska slå till på när jag väl hittar en men positivt överaskad av den iaf
Är ute efter en 350. Behöver köra ett tag innan jag vågar mig på en 700, annars hade den varit fin att äga
Har du provkört en 350?Skillnaden mot din 300 är skrämmande liten.Snäll och trött motor men ändå kraft.En 450 är en helt annan maskin.Explosiv och mycket toppeffekt.
Hoppas hitta en ganska snart, än så länge skulle den ha gott om kraft för mig o så ligger 350 närmre pengarna ja kan lägga ut på en annan cykel
Har du provkört en 350?Skillnaden mot din 300 är skrämmande liten.Snäll och trött motor men ändå kraft.