(Absolen beror på en olycka med min ODES som stod där tidigare.... )
Där försvann all trovärdighet i annonsen, alla vet att en sådan eminent kinamaskin inte kan läcka...Om man kollar sig me, Yamahas, Suzukis, Polaris, Hondas..dom har fått gå, men Odes får va kvar, sicken kvalitets maskin Sorry för OT, kunde inte låta bli =)
Yamaha YFZ 450 2007aTerrängreggad. Få ägare. Mycket bra skick. Går klockrentHelt org. i motorn. Kompletta hasplåtarNerfbars med healguardsFrontbumperFatbar styreNya däck och stickers beställda och kommer monteras i nästa vecka troligen. Säljs nyservad och genomgången. Kommer lägga ut den för 28000:- när den är fix o klar. Byte mot märkes 4x4 kan vara av intresse. Pengar emellan är inget problem om maskinen i fråga är av mitt intresse. Vidare info kommer. Hör av er vid intresse. Ingen brådska med försäljning. Den står varmt o skönt i garaget hela vintern om det är så.(Absolen beror på en olycka med min ODES som stod där tidigare.... )
Det finns VUXENBLÖJOR
Jag fattar inte grejjen. Det är väl bara att torka upp med trasa. Klart.
Ni är så omoderna...
ja. Hur går affärerna då? Någon spekulant?
Ja den kommer inte vara svårt att bli av med.Har 2 på kö som kollar så fort jag gått över den och bytt däck o monterat dekaler.