Häng ut han.Känns som att säljaren var rätt medveten om felet. Är det inte ett skäl att häva ett köp om säljaren döljer ett fel?
Har också 2st nyblastrade bakfälgar original yamaha raptor. 9tum.om de är intressan`t?
Har inte dessa varit ute för försäljning innan?Har för mig att de stod i annonsen redan då att bulthålet var kass, typ 1-2 år senHar du däcken skickade till dig?Dålig stil av säljaren att inte upplysa
Vad jag lärt mig är alla privatköp i befintligt skick.Man är skyldig att själv kontrollera skicket.(Efterklok in detta fallet hade ju varit bilder)Hade man haft bilder där skadan INTE varit med och sedan fått trasiga är det ju bedrägeri.Men i detta fallet har ju troligen säljaren spelat korkad och bara sålt iväg dom utan rycka på axlarna.Självklart fult gjort!Och tycker att kompensation är det minsta man kan ge. Vissa har ingen skam i kroppen.
Köpte du däcken eller däck med fälg?Om du bara köpte däcken och så fick du kanske fälgarna på köpet?Säljaren visste garanterat om de ovala bulthålen iaf.