550 v-twin, undrar om det är nått liknande den motorn Linhai hade för några år sedan? Blev väl ingen framgång direkt.Växellägena ser ju ut som Linhai 300, vet inte om dom större har lika. Funkar fint när man plogar iaf. Jag tycker det är alldeles för mycket pengar för att chansa, bättre satsa på säkrare kort tycker jag.
Tänkte att man kunde importera en själv från Kina och sälja den efter ett år och gå +-0.
Hur ser din kalkyl ut för detta?Maskin: 26600:-Moms: 6650:-Frakt: Kommer faktiskt inte ihåg vad priset är för LCL (mindre än hel container). Men det är ganska dyrt, då det tillkommer diverse hamnavgifter.Men du hamnar ju ändå kring 40k.Har svårt att se någon betala det för en oreggad "egen-import".
Finns inte en chans att du kan gå + - noll ens om du skulle sälja maskinen ny här.500% bättre med en gammal tex. denna: http://www.blocket.se/kalmar/Kawasaki_KLF300_49916020.htm?ca=13&w=3Jag jagade inte runt på blocket, lägg lite tid så kan du nog klättra några år och cc för dina 30.000kr. och inte förlora nått direkt på säg 5 år
Slut?Tror?Garanterat?Vad har du för erfarenhet av ATV:er egentligen?...eller affärer öht?
Jag tror inte att en sån gammal maskin är något att ha, den är garanterat helt slut.
Vad har du för erfarenheter om du inte tror att den är slut? Du hade inget vettigt att komma med så du försöker förolämpa mig, det säger ju mycket om dig.