Det här använder jag ibland när jag har för mycket saker hemma så hjulingen får stå ute någon natt. det sitter bra.Se bara till att låsa fast den ordentligt för det är inget vidare stöldskydd http://www.jula.se/atv-overdrag-619211Oroar du dig över kylan och start så är ju laddare med underhållsfunktion bra att ha på och då är ju en med snabbkontakt trevlig.Trågvärmare finns också men tyvärr har jag inte en aning om pass bra de är.
Ja en kapell funkar ju garanterat, Men kan nog hålla med om att det kan bli jobbigt att ta av å på hela tiden. Så det ultimata vore ju nått att köra in i bara. Vet av naturen man är slö av sig så det ska ju vara så lättvindigt som möjligt! Har faktiskt funderat på en riktigt container en sån man har på tåg å båtar osv. Då skulle man ju kunna ha alla crossar snöslungor moppar gräsklippare osv osv i den plus att man kunde låsa om sig! Men dom är faktiskt jävligt dyra,,
Har faktiskt funderat på en riktigt container en sån man har på tåg å båtar osv. Då skulle man ju kunna ha alla crossar snöslungor moppar gräsklippare osv osv i den plus att man kunde låsa om sig! Men dom är faktiskt jävligt dyra,,