Välkommen! Släng upp lite bilder på maskinen, och starta gärna en projekttråd så ska du se att du kan få bra hjälp på vägen mot en trevlig maskin. Får man fråga varför du köpte just den? Och pris?
Hallå!Fasen vilken bra idé, det gör jag när den kommer på plats i början av nästa vecka.För att besvara din fråga så kan man väl säga att pris och lite feeling för köparen satte mig i detta klister. Det var en tjej som driver en typ hästgård som haft den som enda ägare, hon har kört ut foder till hästar på gården och hade tänkt ploga med den (även om det aldrig blev av). Jag köpte den för 25K inkl plog som aldrig använts.Dåliga grejer:1. Den startar inte...2. Fronten (typ en stålram som håller plasten i "kofångaren" är duktigt sned, krockad.3. Har ingen aaaaning hur långt den gått, men känslan är inte så långt eftersom den använts runt gården4. Ingen servicebok men hennes "minnesbild" är att hon haft den på service5. Hon hade den inne på verkstad 2 ggr under kort tid, den funkade därefter fram till sommaren 2013 då den inte startade, har sedan stått utomhus (ingen katastrof denna sommar)
Är det själva bågen (typ kofångare) som är skev? Kanske går att rikta den? Ta det lite lugnt med att handla grejer, bättre att ta allt på en gång. Kan vara bra att handla från usa sen. Och då kanske du vill lyxa till med några tillbehör också. Men börja med att få den att gå riktigt innan du köper kosmetiska grejer.
Grattis Tröttnar du dra ett PM till mig så kan jag köpa den av dig