Specsen på din cf lät värre än på rickards bara. Därför jag blev fundersam zedroc. Självklart följer man ett cf turboprojekt!
Hej..Härligt att du är nöjd med maskinen.I min värld så mäts kvalitet i långsiktigt användande och antal fel och brister under den tiden.Jag blir imponerad av att höra en kompis berätta att hans grizzly har gått 2000h blandad körning utan problem, är bonde och arbetar med den nästan dagligen.Eller min arbetskompis som bor i Bredsjö han köpte sin Kingquad 280cc 91 eller 92 och pendlade till Ställdalen året runt i många år, han plogar åt grannar och sig själv, enligt honom så måste hjulingen snart gått 10000 mil (har den kvar än).Folk som säger att "jag är kanon nöjd med min maskin har åkt 150 problemfria mil" ger jag personligen inte mycket för men det är jag.Jag menar absolut inget illa men så resonerar jag och därför är det svårt (enligt mig) att bedöma en maskin som x8an då det är en så ny modell.Som jag skrivit tidigare så var jag ganska nöjd med min x8a under tiden jag hade den men konstigt vore väll annars då den endast gått 240 mil när jag sålde den.Hoppas du får många roliga timmar på din x8a Andreas..
Tror nog att många säljare vilseleder sina kunder, tyvärr.Säljare lever på att sälja just sitt märke så det är ibte så konstigt.