okej men vid glapp där fram vad är det då som skulle behövas byta i de flesta fall? isf kan jag söka vad de kostar i delar alltså. Samma sak där bak där du fenrisulven säger att det kan vara svårare och dyrare. Sånt man klarar själv? Jag har försökt leta påyoutube efter alla möjliga instruktionsvideor och sparat en del bra som kan byta av slitagedelar, men som i detta fall med glapp så vet jag inte vad som är fel och då är det så svårt att veta vad jag ska söka på . men fint med hjälp för jag vill gärna inte stå där vid eventuellt köp och tänka att lite glapp är inge att bry sig om osv
okej, den ska som ha gått mest asfalt så det är ju bara hoppas. Så det är alltså hjulaxellagrena som isådant fall skulle behöva bytas. Ska göra en prissökning. har du någon uppfattning vad det kan kosta att lämna in den för om man inte klarar det själv?
Då hoppas jag att jag trots min bristfälliga kompetens gällande fyrhjulingar klara detta. försöka är ju alltid bra i alla fall Det var inte några farliga priser. Skulle inte behöva yama orig. delar. jag har aldrig köpt på ebay men att beställa från usa allt ifrån delar till avgassystem är det några konstigheter? tänkte om det tillkommer extra tullavgifter eller nått sånt tråkigt..?