Är i full gång att beställa värme och står och väger mellan syntec eller BRP-orginal (den som monteras på styret, vänster sida). Har hört att syntec är bra, men självklart är det ju mer frestande med looken på OEM-värmaren, men bara två nivåer :/Är det någon som har synpunkter på någon av produkterna?Vet någon om elen för OEM-versionen är för-dragen på outlander G2? Detta skulle ju tala helt klart FÖR... Tycker elen verkar svåråtkomlig på G2 :/ Och känns som att man vill ha det kopplat på tändningen.Extraljusen tjuvade jag från cigguttaget och den säkringen lär ju inte kunna belastas hur mycket som hälst.
Har använt Symtec på två maskiner och kan inget annat än ge dem högsta betygMycket enkel att installera och den har 5 olika effektlägen vardera för tumme och hand.4 zoners varianten har två extra uttag som kan användas till vad som helst som går på 12volt (max 70watt). 4zoners är tusenlappen billigare (i Sverige) än CA orginal tillbehör. Så varför kasta ut 1000spänn helt i onödan?
Var försiktig bara med dosan där du stänger av/ställer in värmen, den sitter bara med 1 skruv igenom ett plasthål som för många spruckit sönder.
För min egen del så är det för att symtecs "panel" är skitful som jag valde orginal
Enligt posten kommer mitt paket imorrn. Lägger upp bilder på monteringen då. Tänkte främst el biten var ju nån nyfiken på
Var beställde du värmarnaLänk?