Trodde den var såld Håller med Fernis
Jo för att det är en dragstermotor
Hej. hell-man heter jag och här kommer ett tips till dig som verkar vara lite grön här: Använd citeringsfunktionen så förstår man lite bättre vad du svarar på. Eller varför inte använda hela tangentbordet och skriva lite längre?
Gillar "Bensintanken"
den är såld, men tyvärr går det inte att hämta den då hela trädgården är full av kamkedjebytande folk dessa är som fågelskrämmor och funkar bättre än nämda fruktbevarande dockor.
Bildserien och filmen är ju källor till miljoner frågor......
Liksom, varför kör över sin egna krycka?
Varför starta en motor på en skärbräda?
Vad är det som är så hemligt i skåpet?
..menar lådorna är ju totalöppna allihop, men skåpet?
Varför starta utomhus, saknar garaget verkligen den ventilation som krävs?Verkar inte riktigt så...
Trodde jag med, men tydligen inte. Nu börjar bli lite kär dessutom så nu är jag osäker. Men detta är ju en parallelltwin där cylindrarna går helt samtidigt upp och ner brevid varandra och tänder exakt samtidigt. Varför gör man så?Det jag VET är att det endast är en tändsignal ut ur CDIn som sedan förgrenas ut via två (visserligen olika utseende) tändspolar till tändstiften. Gör de olika tändspolarna att de tänder växelvis, eller tänder de exakt samtidigt? Misstänker att det ser lika ut på SMCn.Nån som är vass på parallelltwinteori? Jag är bara nyfiken.