Självklart hade det varit skönt att ha i vissa lägen, men att köra i högre hastigheter på vägen tycker jag bara blir obehagligt..
Jag tycker att grizzlys servo är röta
Jävla snack om servo.CF har det inte men är lika dyra som de som hat det! Så sluta spekulera.Menat CF har ju bättre kvalitet.Bättre utvcekling.Bättre ergonomi.Bättre status.Bättre effekt per cc.En kalashoj! Alla borde köra CF!
Det var lite klankande på x8 nu tycker jag, jag kör mycket med en som har en Can-Am 1000 och vi kör på samma ställen och lika i körsätt, min är fortfarande hel medans hans vart inne 2 gånger på lagning, behövs det sägas mer. Can-Am är inte bättre, det finns som tillbehör ramförstärkare säger väll allt, X8 är inte bäst men jag är skitnöjd med min lika så ni som äger Can-am är skitnöjda.Sluta klanka ner på varandras maskiner och var nöjd för att det finns lite mer häligt folk som är ute i skogen och kör som man kan lära känna. Det är kanske inte så att alla har dom lekpengarna som vissa andra har, så ni behöver inte sitta här som hackkycklingar...Så länge var och en är nöjd med sin maskin så är väll allt bra ? Jag är iaf det lika så min fru och bror.