Hydro!Fram med scanlådan
Ja den sitter stabilt och är endast skruvad i lådan. Det där är Biltemas låda 86880 40liter
Mmm... vet inte om jag vÃ¥gar...Denna trÃ¥d är ju under CF och erfarenheten har lärt mig att om man som ägare av annat gör inlägg i sÃ¥dan trÃ¥d blir det ofta gnäll... men kan väl smyga in nÃ¥t litet.Man skall ju ha sÃ¥dan fyrhjuling och utrustning som passar det man menar använda den till, och jag använder min till en del saker förutom ren nöjeskörningBla sÃ¥ sköter jag periodvis en de grisÃ¥tlar, och kör dit prylar som tex sten eller betor.Sten använder jag som tyngd pÃ¥ lÃ¥dor under vilka jag har tex bröd.Skall man köra runt tex sten eller gÃ¥ngplattor sÃ¥ behöver man nÃ¥got oömt att lasta i.Till detta passar en gammal slaktback perfekt!Att det blev just en frÃ¥n Scan var en tillfällighet...Har även ett lock jag knäckt till utav aludurk, mest som regn-ler- och snöskydd de dagar man har känsliga grejer däri.(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Grizzlyn har kass "handskfack" och eftersom jag vill ha yxa, dragstropp, vattenflaska mm lätt tillgängligt sÃ¥ har jag gjort eget handskfack där detta ryms.För nÃ¥gra Ã¥r sedan sÃ¥lde jag en mc till vilken jag gjort packlÃ¥dor och dessa var köparen ointresserad av sÃ¥ jag demonterade dessa.Och har "sänkt" en till en tredjedel av höjden och skruvat fast i frontracket.Vinschens "motorsida", dvs maskinens högersida.Surröglorna pÃ¥ locket blev bonus!Tyvärr saknar jag nog bild när den sitter pÃ¥ Grizzlyn, men här är en bild när de satt pÃ¥ den svarte Yamahan:(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Däri finns allt viktigt och nÃ¥s smidigt frÃ¥n sadeln!Jag har även en lÃ¥da frÃ¥n Biltema, den är bra när man skall ha med sig lite mer civiliserade saker eller om man skall ha passagerare som behöver ryggstöd. SÃ¥dan bild finns, men lägger man ut en bild där man skjutsar runt nÃ¥n unge pÃ¥ en grusplan i gÃ¥ngfart och lillen saknar hjälm sÃ¥ blir det ramaskri, sÃ¥ den bilden är hemlig.
Min gröna Grizzly har Duro Buffalo 28x12 och min blå Maxxis Bighorn 27x12.(den blå har för övrigt Bronco-låda, vilket är samma som Biltema men med Bronco-logga)
Grizzlyn har kass "handskfack" och eftersom jag vill ha yxa, dragstropp, vattenflaska mm lätt tillgängligt så har jag gjort eget handskfack där detta ryms.Tyvärr saknar jag nog bild när den sitter på Grizzlyn...