Men du måste ju tåla att man frågar dig om saker du skriver och tycker, eller?50 hk kan jag hålla med om att det inte är mycket men i jämförelse med andra liknande fordon och deras hk hur står den sig då? (sedan som jag skrev tidigare det kanske finns mer om man öppnar upp den då den trots allt har 3 cyl och nästan 800 cc)Jag förstår att du drivs av ett hat mot "kinasaker", men vet inte om du verkligen kan hålla dig kinafri i din vardag med dina prylar runt omkring dig, så allt är kanske inte skit.Men tyckte mig höra att i någon test video om att chassiet var utvecklat i frankrike (inte helt säker, eller om det är en fördel, kanske för made in kina hatarna) och motorn kommer från en etablerad motortillverkare i asien/kina.Men det man har sett så ser och verkar den lite genomtänkt iaf.Hållbarheten är svår att få något begrepp om just nu, oavsett vad man tycker om "kinaskit", om den nu är därifrån
...en Jimny nää, ser inget skoj i den. (om jag nu inte tappar k-kortet och inte vill ta om det)...
Nu blir det OT och sen lämnar jag tråden...Men vad körkort har med saken att göra förstår jag inte, en Jimny kräver B-kort precis som alla andra bilar.Vitaran finns i en hipp ungdomsversion som kallas X90, och denna byggs ibland om till A-traktor... kanske det är en sådan du funderar på.Aja, skitsamma... personligen skulle jag knappast köpa en golfbil med cykelpumpar varken för att hoppa, sladda eller drifta med.Oavsett varken utvecklings- eller tillverkningsland.Klättra i skogen möjligtvis, men till det finns betydligt mer anpassade och trevliga fordon.
50 hk kan jag hålla med om att det inte är mycket men i jämförelse med andra liknande fordon och deras hk hur står den sig då?
Den står sig inte öht.!!!
Är det inte detta vi alla söker av våra UTV ATV Qvaddar. men ekonomilåda räcker inte till. så då finns det en och annan som får hålla tillgodo med mindre effekt. för att ändå få sprätta lite sand/lera/grus. hur som helst så är det trevligt att träffas och kolla på effekt stinna maskiner och drömma !