Jaja du svarar ju inte på frågan...Du tycker den är slö och i jämförelse med vad? (andra atvs, utvs, quads, bilar, MC)
Vilken fråga??
Oj har du redan glömt den.Ang effekt krav i andra länder speciellt EU på reggade atvs/utvs/quads och liknande. (nån annan får gärna svara på det om inte du vet)Du fick ju även en fråga om vad du jämför med för effekt (vilka fordon)
Vaknat på fel sida eller vad e det?15 kw i Tyskland så nu vet du de.Ja de ser slö ut mot allt, en gräsklippare ser snabbare ut. jämförde inte någon effekt alls.
Ja men se där nu gav din kommentar lite info i a f. Jag har vaknat på sidan och vet inte om det var rätt eller fel, tycker du jag är grinig/ jobbig eller?Jaha så det kanske är anledningen varför den ser otroligt slö ut på just den filmen?? Har du ens sett den i någon annan film än just denna?Vikten ligger på runt 550 kg och 4 wd och vad andra utvs väger har jag inte kollat så noga.Effekten ostrypt från fabrik verkar ligga på runt 50 hk (sedan vad som går att få ut utan en massa strypningar, läs ljudkrav och annat, har jag helelr ingen aning om) Och vad andra utver har för effekt har jag heller ingen aning om.Konstigt att man inte ens sett skymten av den i sverige som brukar dra till sig en massa konstiga fordon via mer eller mindre kända importörer.Ser verkligen etablerad ut specielt i tyskland med en hel del tillbehör och utrustning.
Mmm med de låter vi va nu.50hk är inte mycket att hänga i granen på en utv, inte på en atv heller för den delen men men.Ja jag har sett de andra filmerna som ligger ute, slö slö slö.Det är väl ändå bra att den inte kommit till Sverige, den ser ju bara ut som problem.Kina atver borde förbjudas, vissa är ju rent utav livsfarliga.
En Grizzly väger ju iofs bara 280 kg men oavsett så är detta med vad som anses kul väldigt individuellt.Hell-mans månfarkost av 1,5 åkgräsklippare anser säkert de vara skitkul, samtidigt som vissa med Hayabusa-turbo tycker deras grejer börjar bli lite slöa...Allt är som sagt relativt och individuellt, många är skitnöjda med att slippa trampa själva, medan andra (som tex jag) inte förstår detta med UTV öht. Hade hellre köpt en Jimny eller nåt.