Jag håller med men på andra filmer så ser den betydligt piggare ut. KAn vara så att han inte lärt sig köra den på rätt sätt ännu.
Jutta Kleinschmidt, född 29 augusti 1962 i Köln, är en tysk rallyförare. Kleinschmidt vann bilklassen i Dakarrallyt år 2001 och blev då rallyts första kvinnliga vinnare.
Men tycker den ändå lät slö mot andra filmer men det är väl som med allt vägreggat och atv/quad/utv att det bara får vara 20 hk.
Ja jag har sett att det var en kvinna som körde nu. Men tycker den ändå lät slö mot andra filmer men det är väl som med allt vägreggat och atv/quad/utv att det bara får vara 20 hk.Att det är manuell är bara bra då jag gillar det. Det gör den ju till en mini jeep med utv känsla. Fick ju även dra med den.Jag gillade konceptet faktiskt.Kvallan på den kan vi nog inte prata om ännu, då deninte ens finns i Sverige. Går tydligen att få med 2 eller 4 wd
Det är ju i Sverige det gäller, filmerna var väl från andra länder.
Tyskland var väl filmen från med den slöa.Är du säker på att det bara gäller Sverige med 20 hk?
Det är väl inte alla länder som har vägreggade atver. Om dom nu har de så får dom säkert åka med mer effekt än lilla skit Sverige.
Jo säkert men det var ju inte svar på frågan om det bara gäller sverige och i detta fall Tyskland. Du lät extremt säker då du skrev att det bara gällde sverige.Så det var därför jag frågade
Extremt säker? Eee ok.En sak som är säkert är att den är slö strypt som ostrypt.