nej rykten brukar inte komma ur tomma intet men en dinli e ju ca 50000:-billigare en tex en raptor så jag valde att kanske få skruva lite efter åkningarna men har en så långe inte behövt det men men det är ju ungefär som med enduron då åker jag KTM 400 o behöver inte skruva särskilt mycket med den om man gämför med polarna som åker yamaha o speciellt suzuki dom får skruva både efter o innan körning
jag har haft dinli 450 ca 1år ock har haft så mycket problem så att man fick ha med sig startkablar jämt för att start relät paja.även fast jag hade lagt det under sadeln.problem med kylarfläckt.rostar i ramen överallt lite snålt med lack.ock deras upgraderings kit till framvagn vilket skit.stötdämpare vilket skit.även dom nya uppgraderade.jag tror att allt uppgradeings materiall man fick såg man ingen skillnad på.det var samma skit som satt på från början.men för att tystar ner alla misnöjda kunder så sa dom att det var uppgraderingar.ock bakskärmarnas fäste var inte mycket att hurra för vibrerade sönder.jag fick bygga om min för ca 25000kr för att den skulle funka.ock ej rosta