Välkommen!Ett forum behöver inte bara fyllas med frågor och svar och kunskap, även inspiration och bilder från rundor är trevligt, och sånt kan även nybörjare bidraga med så använd kameran på dina rundor!
Välkommen! Trevlig med mopedhjulingar, och roligt lär det ju bli nu när vintern närmar sig. Sladda är väl roligt även med 50cc.
Välkommen.Kul med fler 50cc ATV här på forumet.Om jag fattat det rätt sitter det en luftkyld Minarelli motor på den, samma som på mina barns Dinli -och visst kan man ha kul med en sån
Välkommen, du får väl sötta på en 80cc på den
Välkommen.Även jag började med en 50cc fyrhjulig, det var de första som blev lagliga och trots att jag var 30+ då det bekom sig så köpte jag en (Kymco MXU 50) och hade kul med den en sommar.Perfekt "bymoppe" att åka runt på.Alltid retar det någon... Om 10 år eller så har du säkert en lång lista i din signatur med olika maskiner som varit eller är i din ägo.
farsgubben har haft rätt många olika och det är väll därför jag tycker att det är så roligt, har ingen lust just nu att rabbla upp alla..
Hade dom tankarna jag med men farsan lät inte så glad över det, så det får vänta..
välkommen och skriv gärna upp maskinerna fadern haft och har i en lista som jag mfl har