Tackar så mycket för erbjudandet Men detta är inte aktuellt längre.Har bara glömt ta bort inlägget.
Inte ska man behöva ta bort inlägg. En transportönskan som är ett halvår gammal får ju nästan anses som inaktuell. Om inte annat kan ju en trasig blocketlänk vara en fingervisning.
Nej, det är sant iofs.Och nu märke jag att det inte går att ändra mitt gamla inlägg heller Hur gamla inlägg kan man öht ändra?
Transport önskas mellan Falköping och Uppsala/Stockholm.Vad: Supermotard (mc), kusin och en påse rena kallingar.När: Ca 19 juniKontakt: adrian_vg PMÖvrigt: Viss ersättning antar jag kan förekomma, men det blir isf en fråga mellan tjänstegivaren och tjänstetagaren. Och om inte annat en ordentlig svada som håller föraren vaken hela vägen... Eventuellt en returresa också, men det är inte bestämt än.
Det är alltså en motorcykel och en gubbe som ska transporteras? Är en delsträcka intressant? Falköping - Örebro? Runt 13:e juni?
Doh! Skrev fel datum, ska vara 19 juli och inget annat! Men ja, en gubbe och en motorcykel plus mc-utrustning. Varför kan man inte editera sitt inlägg??
Det är en timeout på det.Bumpa tråden några veckor innan, jag har ju syrran i Uppsala så på sem brukar det bli en sväng dit. Men nu är det lite långt innan.
Transport önskas mellan Falköping och Uppsala/Stockholm.Vad: En supermotard (mc), en kusin och en påse rena kallingar. Typ.När: Ca 19 juliKontakt: adrian_vg PMÖvrigt: Viss ersättning antar jag kan förekomma, men det blir isf en fråga mellan tjänstegivaren och brukaren. Och om inte annat en ordentlig svada som håller föraren vaken hela vägen... Eventuellt en returresa också, men det är inte bestämt än.