Inte djupare än fotbaljorna? Men det är ju inget..Men det är väl ok så länge luftfiltret är bortom vatten?Jag har kört en bit över forbaljorna några gånger utan problem
Betänk att din (pappas) maskin är värd ca 70.000 sek. Vid normala levnadsförhållanden kanske man kan spara 2.000-5.000/månad. Det tar ett tag att få ihop de där slantarna. Är det verkligen SÅÅ kul i vattnet? Ta kinesen och sänk den. Jag lovar att det är minst lika kul.
jag skulle nog säga max lite under luftburken pga att det kan läcka osv klart man ska köra över fotbaljorna själv ska man ju bygga snorkel det är ett litet projekt du skulle kunna hitta på! är ju inte så svårt för dig. bara ett rör
Hell-man: pappa vet om att jag kör i vattnet och det tycker han är ok, förra gången var fyrhjulingen täck med något slags sjögräs och annat skit i fram Men jag är både försiktig och feg, så det är lungt..Hondan är nästan min ändå en har gått 240 mil eller något, skulle tippa på att 238 är körda av mig..KK: alla intag och uttag sitter lite under sadeln, så det ska väl vara lungt?Men jag dränker den verkligen inte.. Jag la ut en video på youtube när jag kör i vattnet. Djupare än så kör jag inte.Honda har själva lagt ut bilder när de kör i skapligt djuptvatten med stock maskiner