Renegade
Jag har ju varit klyven i enda sen jag sålde Renegaden i våras egentligen. Jag älskar köra i skogen. Men då det inte finns nån att åka med så blir det ju mest asfalt.Och då alltid hamna sist och behöva dra ner tempot för de andra blir lite frustrerande.Jag köpte inte raptorn för köra fort.Utan busa och bara kunna peta felfria mil Den är helt underbar att bara kasta upp på bakhjulen i typ 50 blås. Men samtidigt saknar man det där att bara köra rakt ut o köra över träd o diken utan något stoppar dig.Så kommer troligen köpas en lite äldre 4x4 typ Honda 400 eller likn. för att åka på nån träff då och då Polaris dieseln verkar ju rätt hopplöst för tillfället tyvärr.
det är lite så jag känner också, har ingen o åka med så en vägreggad quad vore ju roligt så man kunde glida iväg själv, men är rädd för att suget efter 4wd kommer ikapp igen. blir för dyrt o ha typ en raptor o en lite värre 4wd maskin stående.
Den är helt underbar att bara kasta upp på bakhjulen i typ 50 blås.
pictar plz (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
jo det finns ju billiga cf som dyker upp ibland, men tänker jag tebaka på tiden då jag ägde en blir jag litt smått spy färdig=) kaste ut polarisen på annons idag så får väll se om den blir såld eller inte. en kawasaki 700 är jag lite intresserad av faktiskt, så en får väll se va en hittar på. kan ju lägga atv körning på hylla ett tag också då jag blir far om en månad=)