Hur menar du då? Att dom bytte den ?Jag lämnade tillbaka min maskin!!!
I texten till filmen på Outlander 400'an jag länkade till står det att dom bytt ut diffen och att den fungerade bättre efter det.Är väl det han syftar på samt att Polaris system är lite ömtåligare men funkar väldigt bra annars.Är skandal att Can-Am inte löser problemen med diffarna, hur ser det ut i USA? Där måste väl en betydligt större kundkrets ha reagerat?
Sen e det ju rätt underbart när en åf säger att styrstagen är okej, han knäcker typ 4st på en dags körning, men dom går inte på garantin Men han har förstärkta att sälja, men då gäller inte garantin om nått går sönder.Hur tänker han då?
Går lite mot strömmen här, och är sjukt nöjd med min Har åkt den här leden med allehanda olika maskiner(även polaris)Men den enda som kommer fram är xmr´n.Jag måste haft tur när mexarna kastade ihop min
Hej. läste igenom intressanta tråden med nyfikenhet för en nyare 650 xmr.Är det samma diff på dessa ,
Bara kolla om det är samma art på båda
Inga problem med min xmr 650. Om man summerar. Hur många har haft dålig diff?
Kan säga att en risken att få en med dålig diff om så chansen bara är 5% så är det för hög för mig, har gjort att jag kommer att välja artcic cat istället för can am.Har inte tid att bråka med brp i veckor för det kostar mig för mycket i förlorad arbetstid i och med att en maskin i maskinparken i företaget står still.