Skulle vilja ha typ mudzilla 7 tum runt om som på länken ovan. Finns dom så smala?
kör med crush lock fälgar om du vill fÃ¥ däcken smalaCrush lock till vänster och vanliga till höger(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Ja nu börjar vi snacka. Vad är det för bredd på orginalfälgen. Tänkte om jag kanske kunde åka med orginal framfälgar runt om. Vad är det för bredd på crush fälgen.Och har du några länkar till företag som säljer?
mät din fälg!Crush lock fälgen har ingen bredd... kollar du inte det jag googlar fram åt dig så är det inget jag kan göra för dig
Jag menar naturligtvis bredden på det högra däcket/fälgen på din bild.
Nån som har koll vad detta är för däck. Är intresserade av likvärdiga. Några tips?http://forum.highlifter.com/Polaris-400-2stroke-mud-race-bike-for-Sale-m3666217.aspx
Däcken pÃ¥minner starkt om TSL Intercos Vampire:(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Crush-fälgar kan man köra ut i en nibbler.Har du ingen sÃ¥dan, PM:a bultcirkel mm.Allt gÃ¥r att fixa!
Tvärt omöjligt att förstå dig ibland.
Jag vet tyvärr inte vilken tjocklek man kan ha som tunnast.Vi kör sex millimetersplåtar som mest och det håller garanterat till en liten hjuling.