Jag gör max 100:- vinst på dessa.Åker jag på tull är det +- 0 så gör det inte av ekonomisk vinstsyfte, utan vill få bort busetJa jag har lite taggarna utåt mot dig då dina "frågor" brukar vara ganska retliga.Jobbar för övrigt på ett av väldens största säkerhetsbolag.Så hur bovar funkar känner jag ganska väl till
Säger inte dessa enheter ersätter lås och diskret parkering.Men när väl boven är framme har man ju en sportslig chans att ta dom.Sen kan man ju tänka som vissa.Att maskinen är försäkrad och man får ersättning.Ja, det stämmer men sällan smärtfritt. Och kanske månader utan maskin innan ersättning dyker upp.
Och inte att förglömma HÖJDA FÖRSÄKRINGSPREMIER.
Läser man exempelvis vad Länsförsäkringar säger om stölderna så är det kanske inte där problemet ligger utan i alla bedrägerier, och då spelar varken, lokal, lås eller spårutrustning någon roll"JÄMTLAND Två tredjedelar av Länsförsäkringars specialgranskade ärenden under 2009 visade sig vara försäkringbedrägerier. Jämtlands län sticker även ut i statistiken över iscensatta bilstölder. En stor del av ärendena rör sig om iscensatta stölder av olika motorfordon, och just Jämtland är ett län som sticker ut i den statistiken "Man får i och för sig ta det med en nypa salt, då de talar om specialgranskade ärenden och inte om det faktiska antalet ärenden
Så stölder, vandalism och bedrägerier resulterar inte i högre försäkringspremier enligt dig då alltså?? Och det drabbar inte oss som försäkringstagare i slutändan?
Jag tar 2