Z6 Terracross 2013 är en uppgradering av tidigare maskiner till en nivå som ligger i parallell med de tre stora! Så det så!
Vilka 3 stora?Rzr med 107 hästkrafter?Eller Maverick med 103?Eller pratar vi om typ Rhino 700 som har 46?Vad konkurrerar en 500kg maskin med 35 hk emot?En bubbla från 40 talet som misständer?Att säga Z6 skulle vara en Polaris/Can-am/Yamaha är som att svära i kyrkan.
Allt kan inte räknas i hästkrafter!! Numera svär jag ofta i kyrkan för jag jämför med just de som du nämner..Z6 är en robust maskin och läser du forum från som handlar om Polaris/Can-am/Yamaha och andra så hittar du mängder med folk som har problem sina maskiner.
KIID skrev:"räcker med att köra ner 2 hjul i nått sugande, typ en blöt myr, eller tjock lera för att den inte ska orka driva runt hjulen"..Jag kör Z6-2013 och är förundrad över den styrka som en encylindrig 600 kubikare kan ta fram. Det måste vara fel på hans åkdon!! Jag förstår mig inte på alla som klagar.--- Z6 Terracross 2013 är en uppgradering av tidigare maskiner till en nivå som ligger i parallell med de tre stora! Så det så!