Lätt Och skulle aldrig ens köra fast så kommer inte finnas några problem.
sätt på större däck så flyger du väl över myren;)
Behövs inte. Original är redan det bästa.
då kunde man ju ha fått veta de i förväg att man köpte en "gatmaskin" som inte alls presterar så de är kul att fara väg...
Man kan tänka såhär, jag har 1 års garanti på min maskin. Nu sitter ett big 3 på.Skär motorn så lär inte garantin gälla... inte så konstigt va? ett vkitt förändrar ju orginal prylarna, just nu kanske variatorn är den svaga länken, byt den och nått annat rasar pga variatiorn, då lär inte garantin gälla, ett annat exempel, Köp en ny bil med haldex fyrhjulsdrift, chippa fyrhjulsdriften och vinkelväxeln rasar, tror du åf är sugna på att ta det på garantin? Så fort man mekar på egen hand med sin maskin så lär garantin utebli. Sen kan man tänka som jag har gjort, en service på min maskin kostar 2500 kr per gång jag lämnar in den, gör jag det själv kostar det ca 500 kr , för dem pengarna jag sparar har jag råd att köpa en ny motor. Har hittils servat min maskin 5 gånger själv. 5x2500 = 12500 - (5x500) = 10000 har jag sparat hittils Jag står på åf sida helt och hållet.
Hej!Måste svara att min Rzr har betydligt längre + bredare hjulbas och därför hänger sig på botten plattan på 5 sek! Det går ju att höja+större hjul mm mm.................... men det vill inte jag! Tyckte det var kul att pröva med lite körning hi hi