Jag har inte tagit mig till crossbana än men vill det vad det lider. Vad har dom för krav ? Måste jag modda quaden med sånt där döda grepp och nåt extra kedjeskydd om man bara vill motions åka typ . Vart kör ni annars ? Jag bor 2 mil utanför Borås.
Vet ingen direkt som kör Quad i dom trakterna men Jonatan Persson (TAZ på forumet) är ju från Ulricehamn, han kör mest freestyle ramp men han bangar nog inte att köra på bana in emellanåt schysst och duktig kille.Sen bör ni ju inte missa Quadcross-SM i Falköping 7 September. Samt Älvängen 28 sept. Det bör ni verkligen få med er Kom gärna och tjata i depån om det är så, alla är schysta och glada. Dock kan det vara lite pressad stämning mellan kval och sista heatet, så bäst om man minglar runt i depån väldigt tidigt eller väldigt sent (efter racet). Många som stressmekar och förbereder och vissa har uppfattat det som otrevligt, har inget med det att göra men man har väldigt mycket att tänka på som tävlande Allt i allo är det en väldigt trevlig cirkus med duktiga och omtänksamma förare så stå på er, det är svinkul! Jag kör själv i Västra götalandsregionen men jag håller till mycket högre upp (Bengtsfors trakterna) ytterst få quadåkare här i kring, vore kul med lite fler