klart sakerna ska funka men det är ju alltid en risk med att trimma men som sagt det kommer att bli dubbelt så roligt att köra.och behandlar man sin lilla leksak som en kvinna så kommer det att funka .kul att du är på min sida lite tokig ska man va. MVH henke
Jag tror man måste byta vevstakar i SMC:n om man trimmar den, de ser väldigt klena ut, är ju inte ens nållager kring kolvbulten...Sån teknik var det ju på Sachs-motorer från 60-talet... :roll:
Citat från: "D-K"Jag tror man måste byta vevstakar i SMC:n om man trimmar den, de ser väldigt klena ut, är ju inte ens nållager kring kolvbulten...Sån teknik var det ju på Sachs-motorer från 60-talet... :roll:Är det inte skillnad på 250 och 300?
Citat från: "Moco"Citat från: "D-K"Jag tror man måste byta vevstakar i SMC:n om man trimmar den, de ser väldigt klena ut, är ju inte ens nållager kring kolvbulten...Sån teknik var det ju på Sachs-motorer från 60-talet... :roll:Är det inte skillnad på 250 och 300?Jo det är annan slaglängd och vattenkylning