Vet ni vad?Can-Am ägs av Bombardier, som tillverkar både flygplan och tåg. Så får ni dra era egna slutsatser.
undrar om Can am kan flyga...för dom borde ju gå som på räls
Lantbruksarbete fixa stängsel , kolla till djuren , köra ut foder , köra bort endel träd somvält över stängslet. det löser både Linhai och Yamaha där får nästan plånboken och smaken avgöra. min chefs val var Linhai på grund av bra åf och lägre kostnad, den har gjort jobbet bra
Om man nu ska se till fakta, bedömmningar från ägare och från personer med erfarenhet samt ignorerar alla åsikter från den här tråden så drar jag följande slutsatser.* Linhai har nöjda ägare samt några missnöjda , det hittar du garanterat hos märkesmaskinerna med* Linhais atv har inte mycket gemensamt med Yamaha mer än att dom har joint venture motorbolaget ihop där av kan en del 3rd parts inköp vara samma ( borde vara rimligt med tanke på att större volym ger bättre rabatter ) men motorbolaget gör motorerna efter vad Linhai och Yamaha beställer av dem.* Anledningen till att Linhai säljs som Linhai / Yamaha i nordamerika är säkert något som är lokal marknadsföring där som nordamerikanska generalagenten kör med på grund av samarbetet om motortillverkningen.* Linhaien är en lågpris maskin och har därför inte den utrustnings nivån med senaste tekniken och inte sista touchen som en märkesmaskin har Av Kent lite personliga referenser spela in från min anställde som kört Linhai på mitt företag i ett par år och har ägt en Yamaha grizzly i flera år.Bya moppe : till det är Linhai ett mer ekonomiskt försvar bart alternativlite allt i allokörning : lite vedkörning , löv från gräsmattan köra bort snö från gårdsplanen , hämta ett skjutet vilt , bya moppe rundor. det löser både Linhai och Yamaha där får nästan plånboken och smaken avgöra.Lantbruksarbete fixa stängsel , kolla till djuren , köra ut foder , köra bort endel träd somvält över stängslet. det löser både Linhai och Yamaha där får nästan plånboken och smaken avgöra. min chefs val var Linhai på grund av bra åf och lägre kostnad, den har gjort jobbet bra Grusbus och asfaltsmisk som det låter bägge löser denna biten fast Yamaha gör det lite bättre Endurokörning bägge löser denna biten fast Yamaha gör det lite bättre.Mvh Andreas och Kent
Det verkligen strålar lögn och fabricering om hela ditt inlägg din pundare. Den här tråden är orsaken till att några av forumets användare blivit bannade men kvar står en sån här jävla tomtenisse och fortsätter med mytomanin. Helt jävla sjukt. Marklund vad sägs om att du gör någonting åt alla som faller mellan fingrarna på dig. Idiottråd.
Är du en försäljare?
Jag har aldrig sett en icke märkes traktor hos en lantbrukare och en lantbrukare skulle aldrig välja en linhai före Yamaha för att spara 10 k.Du och ditt sälj snack kan gå in i
Du undviker att svara på mitt inlägg.Att Lantbrukare skulle välja med plånboken stämmer men inte på det sätt du påstår.En Fyrhjuling är som dyrast när den inte startar och står still.Köper jag idag en ny Yamaha 450 på Yamaha så har den 5 års garanti, 5års non stop garanti och jag får ersättningsfyrhjuling när den står still eller är på lagning.Dessutom har jag delar på max tre dagar när garantin gått ut.Detta är på Bike Trollhättan/Göteborg.För 55.000 + moms kontra 44.900 för Linhai 400.Att ens påstå att Linhai skulle vara ett alternativ för en lantbrukare är helt befängt.Tänker man så kortsiktigt att spara 10.000 på ett inköp man kommer ha i minst 5-10-15 år (om man nu köper Yamaha) då vet man inte vad man håller på med.jag känner själv inte en enda Lantbrukare eller skogsägare som INTE kör Honda eller Yamaha.Inte för att de är dyra/billiga/snygga/fula utan att de dag in och dag ut startar när man trycker på knappen.Att företaget som säljer prylarna inte är en dagsslända som försöker kränga fyrhjulingar medan järnet är varmt är ju en trygghet med.Att du/din chefs Linhai är världens bästa är ju ju självklart, ni har ju ekonomisk vinning i att astroturfa på forumet.Hade jag varit Marklund hade jag bannat dig för länge sedan och dina vapendragare med 10 inlägg om en enda sak, Linhais förträfflighet i det sökresultat som hamnar högst på google.