Du har uppenbara problem. Läs dina inlägg i den här tråden.
Och dina då? Vad gör du ens här?
Jag läste tråden i hopp om tips på svets. Förväntade mig inte en våldsam psychotornado som bajsar på grabbens köp. Dina ungar har väl säkerligen utrustning för 40k vardera, men alla har inte turen att ha ett äkta superproffs till pappa. Du har gjort din poäng, dyrast håller. Det var av den anledningen du inte köpte en raptor va? Orkar inte med dig och dina obehagliga undertoner längre. Hej då.
Lägg ner nu! Om du läst allt borde du med sett att killen efterfrågade vad vi tyckte om vissa svetsar! Inte få en mille med förslag på andra verk! Att du sen är jävligt syrlig i alla dina andra inlägg där du totalt idiotförklarar folk gör dig nog till värre psyk än mig! Som jag sa fattar jag inte vrf du eller ngn annan envisas med att hoppa på mig, Ni roar mig faktiskt ändå på ngt vis när ni svamlar runt här Sen att jag inte uttrycker mig i text så alla fattar är tragiskt och jag vet om det med men frågan är som sagt fri och mitt nr står i tråden
Jag gräver ner yxan.Fråga.Vad tror ni om Jula svetsen Hell-man länkade?Trots allt sänkt från 1695 till 995?
Varför ställer du inte bara en rak fråga i stället då?
Pelle: (en subdiskussion parallellt med slagsmålet) Köp den så provar vi på fredag!
En transformator transformerar strömmen från ac till ac fast triggar upp amp från tex 16 amp i vägguttagen till ex 160 ampMen fortfarande ac -växelström.En konverter eller likriktare är precis som det låter en omvandlare från växel till likström och har därför helt andra egenskaper. Valet av pinnar är därför viktigt.En mig-mag är likström den med om man ta de vanligaste!Tig är ofta valbara på panelen mellan ac dc och då används ac tex till alu svetsning och dc till låglegerade stål mmNåt däråt och jag sitter med en tel så det är kortfattat