Du verkar inte fatta varken grundfrågan i tråden eller vad jag svarat på! Ingenstans ber ts om förslag på andra svetsar eller har jag missat ngt? Så jag har inte heller föreslagit några andra!Skulle man gör det kommer det bara en massa andra förslag som är bättre billigare mm ändå så man kan lika gärna
Jag yrar inte!!Kolla länkarna ts lagt upp så fattar du med förmodligen
Vad är du ute efter kk? Jag fattar inte riktigt om du ställer en fråga eller bara försöker provocera?Du säger att du kan svetsa, med vad? Att hålla i en magsvets kan vem som helst om man inte har tics och för att citera Gunde- kan man skriva sitt namn kan man svetsa!Ja detta stämmer men man behöver för den delen inte veta ett skit om det man gör vilket verkar vara fallet här,Att då säga att man kan svetsa och sen tjafsa i en tråd som man uppenbarligen borde hålla sig borta från löser nog inga saker till Ts heller! Om syftet med allt tjafs är att förlöjliga eller nedvärdera mig på ngt vis är det ännu mera patetiskt!Med detta hoppas jag Ts är nöjd med sin nya svets i alla fall
Lägg bara ner nu. Du drog igång den här onödiga härvan. Hade det varir jag som köpt svetsen och du dykt upp och visat dig på styva linan hade du fått fingret direkt. Killen som köpt svetsen ska inte reparera ISS. Du är måttligt störd.
Jag provocerar inte, jag frågade lite då jag är nyfiken och inte kan något om ämnet.Jag skrev att jag hade en MIG och den kan jag hantera.Jag tjafsar inte eller nedvärderar dig men det verkar som du har vaknat på fel sida idag, typ på golvet!Så jag ber om ursäkt för min nyfikenhet om svetsar.Ska inte vara nyfiken mer, ska bara sväva runt.
Vad är ditt problem då? Och varför hoppar du på mig?