Må va korkad.Jag svetsar sällan.Men mig veterligen så är båda till för att få ihop 2 metallbitar? Och detta går med båda modeller?Ena gör det bra och håller hög kvalitet.Den andra löser uppgiften men resultatet blir sådär.Tycker det är en rätt bra jämförelse?
Okej. Vi vänder på det.Säg en prisvärd svets som fyller TS behov.En som kan motivera varför den (om den är dyrare) är så mycket bättre än Julas för 500:-Säger inte du har fel.Men jag vet att TS inte är dum och fattar mycket väl att en svets för 500kr inte lär vara eureka.Men du påstår alltså den inte funkar att svetsa med helt enkelt?För Karlssons klister biter inget vidare på metall.Har provat.
Det är underbart med experter som tror sig veta allting men ok en likströms svets är bättre än en växelströmare det håller jag med om men att påstå att det inte skulle funka med en billig växelströmare är som att säga att det bara går att köra bensinbilar och att köra en diesel är omöjligt. så att spela viktigpetter hör knappast hit och undanbedes i framtiden
Det var nog inte så att han försökte vara nån besserwisser, för både du och jag vet ju vad han jobbar med och vet vad han pratar om. Eller?